« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne.

a) wniosek o rozszerzenie porządku obrad V sesji Rady Miasta w punkcie nr 13 o uchwałę zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Włocławek na 2024 rok.

b) wniosek o rozszerzenie porządku obrad V sesji Rady Miasta w punkcie nr 14 o uchwałę zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2042.

c) wniosek o rozszerzenie porządku obrad V sesji Rady Miasta w punkcie nr 33 o uchwałę w sprawie rozpatrzenia skargi mieszkańców ulic: Kaletniczej , Metalowej i Skrajnej na działalność Prezydenta Miasta Włocławek.

d) wniosek o rozszerzenie porządku obrad V sesji Rady Miasta w punkcie nr 34 o uchwałę w sprawie przyjęcia rezygnacji z funkcji Przewodniczącej Komisji Zdrowia, Rodziny i Opieki Społecznej.

e) wniosek o rozszerzenie porządku obrad V sesji Rady Miasta w punkcie nr 35 o uchwałę w sprawie wyboru Przewodniczącego/Przewodniczącej Komisji Zdrowia, Rodziny i Opieki Społecznej.

2. Informacja o stanie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku.

4. Informacja Prezydenta Miasta z działalności miasta w okresie międzysesyjnym.

9. Raport o stanie Miasta Włocławek za rok 2023.

15. Uchwała w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Włocławek w zakresie obszaru położonego pomiędzy ulicą Brzeską, Placem Wolności, ulicą Kilińskiego, ulicą Okrzei, terenami kolejowymi, ulicą Szpitalną, Parkiem im. H. Sienkiewicza, rzeką Zgłowiączką oraz brzegiem rzeki Wisły.

19. Uchwała uchylająca uchwałę w sprawie: zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w tworzonej Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej KZN KUJAWY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

22. Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym w prowadzonych przez Gminę Miasto Włocławek publicznych przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz określenia warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z tych opłat.

a) powołanie komisji skrutacyjnej.

b) przyjęcie regulaminu głosowania.

c) Uchwała w sprawie wyboru Przewodniczącego/Przewodniczącej Rady Miasta.

37. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

38. Informacje i komunikaty.

39. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej