Porządek obrad
a)
Wniosek o zdjęcie z porządku obrad pkt. 2
b)
Wniosek o zdjęcie z porządku obrad pkt. 3.
2.
Zaopiniowanie projektu Budżetu Miasta Włocławek na rok 2025.
3.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025 -2043.
4.
Uchwała w sprawie uchwalenia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2025-2027 wraz z autopoprawką.
5.
Uchwała w sprawie uchwalenia Rocznego Programu współpracy Gminy Miasto Włocławek z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2025.
6.
Uchwała w sprawie ustalenia opłat za pobyt dziecka w żłobkach w Miejskim Zespole Żłobków we Włocławku.
7.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie podziału środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznanych Gminie Miasto Włocławek na realizację w 2024 roku zadań na rzecz osób niepełnosprawnych.
8.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za świadczenia w formie pobytu w ośrodkach wsparcia oraz mieszkaniach treningowych i wspomaganych prowadzonych przez Gminę Miasto Włocławek oraz na zlecenie Gminy Miasto Włocławek.
9.
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości oraz szczegółowych warunków i trybu przyznawania i zwrotu zasiłku celowego na ekonomiczne usamodzielnienie, szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług.
10.
Sprawy bieżące i wolne wnioski
a)
Wybór Wiceprzewodniczącego Komisji Zdrowia, Rodziny i Opieki Społecznej - kandydatura radnej Domiceli Kopaczewskiej.
11.
Zakończenie obrad Komisji.