« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne.

a) otwarcie sesji

b) stwierdzenie quorum

c) przyjęcie protokołu z obrad IV sesji

1) rozszerzenie porządku obrad o projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia warunków udzielania bonifikat i wysokości stawki procentowej od opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości dla spółdzielni mieszkaniowych.

2. Ślubowanie Radnych.

3. Informacja Prezydenta Miasta z działalności miasta w okresie międzysesyjnym.

4. Uchwała w sprawie zamiaru wyłączenia z Zespołu Szkół Chemicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie we Włocławku Szkoły Policealnej nr 2 i zamiaru likwidacji Szkoły Policealnej nr 2 we Włocławku wchodzącej w skład Zespołu Szkół Chemicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie we Włocławku, dla której organem prowadzącym jest Miasto Włocławek.

5. Uchwała w sprawie zamiaru wyłączenia z Zespołu Szkół nr 4 im. K.K. Baczyńskiego we Włocławku Technikum nr 7 we Włocławku i zamiaru likwidacji Technikum nr 7 we Włocławku wchodzącego w skład Zespołu Szkół nr 4 im. K.K. Baczyńskiego we Włocławku, dla którego organem prowadzącym jest Miasto Włocławek.

8. Uchwała w sprawie udzielenia upoważnienia Prezydentowi Miasta Włocławek do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Opracowanie strategii rozwoju elektromobilności dla Miasta Włocławek” ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego GEPARD II – transport niskoemisyjny Część 2) Strategia rozwoju elektromobilności.

12. Uchwała, zmieniająca uchwałę w sprawie wysokości oraz szczegółowych warunków i trybu przyznawania i zwrotu zasiłku celowego na ekonomiczne usamodzielnienie, szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, trybu ich pobierania”.

18. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

19. Informacje i komunikaty.

20. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej