zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
deklaracja dostępności
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miasta Włocławek
Komisja Budżetu, Rozwoju i Promocji Miasta
2 Posiedzenie w dniu 21 marca 2024, godz. 14:00
w siedzibie Urzędu Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, sala nr 20
Pobierz protokół
Pobierz protokół
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miasta Włocławek
Lista obecności na posiedzeniu
Jacek Buława
Nieobecny
Janusz Dębczyński
Obecny
Krzysztof Grządziel
Nieobecny
Agnieszka Jura - Walczak
Obecna
Józef Mazierski
Obecny
Marek Wasielewski
Obecny
Stanisław Wawrzonkoski
Obecny
Katarzyna Zarębska
Obecna
Piotr Zwoliński
Obecny
Porządek obrad
1.
Sprawy organizacyjne.
2.
Zaopiniowanie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Włocławek na 2024 rok.
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Włocławek na 2024 rok (2,84MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżet...)
3.
Zaopiniowanie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2042.
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia WPF na lata 2024-2042 (1,39MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wielol...)
4.
Zaopiniowanie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu.
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu. (0,86MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifika...)
5.
Zaopiniowanie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Włocławek.
Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Włocławek (0,37MB)
Głosowanie jawne
(Zaopiniowanie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu og...)
6.
Sprawy bieżące i wolne wnioski.
14:41
7.
Zakończenie obrad Komisji.